MENU
Advertentie
Advertentie
tijdsduur
Dagdeel
organisatie
Huisartsen Oostelijk Zuid-Limburg IA06-460
kosten
basistarief
Gratis
extra prijsinformatie
informatie
gebied:
Overig
categorie(ën):
Opleiden en presenteren
ICPC:
A
sponsoring
Onbekend
accreditatie
accreditatie
2
punten
locatie
Maastricht Universitair Medisch Centrum+
P. Debyelaan 25
6229 HX Maastricht
☎ +3143 3876 543
overig
03
Dec
2019
EKC Najaarsscholing 2019
Deze bijeenkomst is reeds geweest
Wilt u toekomstige nascholingen vinden:
Op het gebied van:
'Opleiden en presenteren'
Van aanbieder:
Huisartsen Oostelijk Zuid-Limburg IA06-460
In de omgeving:
Maastricht

 Deze EKC-scholing is exclusief voor de EKC-ers werkzaam in de regio’s Heuvelland (RHZ) en Oostelijk Zuid- Limburg (MSH).

Deel 1: Interactieve presentatie en brainstormsessie o.l.v. PAM P. Smeets

Docent: Patrick Smeets, huisarts & Perifeer Accreditatie Medewerker

De inhoud van dit deel is voor beide avonden identiek en is gericht om ervaren knelpunten in de samenwerking EKC- PAM te delen en goede werkafspraken te maken.
Bij aanmelding voor deze scholing wordt u gevraagd om eventuele knelpunten/wensen t.a.v. de samenwerking EKC- PAM kenbaar te maken. Hier wordt op beide avonden dieper op ingegaan.

Kernboodschappen:??

  • Nascholing in maatschappelijk perspectief?
  • Huidige nascholingskaders?
  • Landelijke historie toetsgroeponderwijs?
  • Regionale historie toetsgroeponderwijs?
  • Borging postacademisch onderwijs?
  • Borging verantwoording, EKC en PAM?
  • Aandachtspunten proces toetsgroeponderwijs?

Deel 2: Workshop ‘Effectief inzetten van activerende werkvormen in uw toetsgroeponderwijs’ o.l.v. opleidingscoördinator M. Janssen van HuisartsenOZL

Docent: Mariska Janssen, opleidingscoördinator & senior docent Logopedie Zuyd Hogeschool

De workshop bestaat uit deel A gegeven op 21 oktober en deel B gegeven op 3 december.
Deel A bestaat uit een workshop over theoretische kaders van didactiek en deel B met meer aandacht voor het praktische gedeelte van didactiek.
Beide delen kunnen ook los van elkaar gevolgd worden.

Kernboodschappen:?

  • Introductie didactisch activerende werkvormen?
  • Leerdoelen formuleren via het competentieprofiel huisarts in CanMeds termen
  • Leerdoelen formuleren aan de hand van de piramide van Miller:
    • Weten
    • Weten hoe
    • Tonen hoe
    • Doen?
Hebt u suggesties voor het verbeteren van deze pagina of algemene op- of aanmerkingen met betrekking tot onze website? Laat het ons hier weten!