![]() |
Ingrediënten voor klantbeleving anno 2019
Een parkeerservice, zelfgebakken koekjes bij de koffie en artsen die met de oudere patiënt meelopen naar de balie om een nieuwe afspraak te maken: mensen willen het gevoel dat er oprechte aandacht voor hen is. Om die klantbeleving goed neer te zetten, oude patronen los te laten en gedragsverandering in te bedden in de hele organisatie, zijn kaders nodig vanuit gastvrij leiderschap.
Tijdens het congres Gastvrij Leiderschap staan we stil bij de competenties van leidinggevenden in de zorg als het gaat om klantbeleving. Daarbij kijken we naar álle onderdelen waaruit gastvrij leiderschap is opgebouwd – in de zorg én buiten de zorg. U krijgt concrete handvatten voor het creëren van de juiste randvoorwaarden en opvolging van uitgezette lijnen en kaders rondom klantbeleving.
Onderwerpen die aan bod komen tijdens deze dag:
Wees welkom en ontdek tijdens dit enthousiasmerende event hoe gastvrijheid vanzelfsprekend wordt voor alle medewerkers en op alle niveaus in uw organisatie.