![]() |
Iedereen wil zorg die aansluit op de vraag van de patiënt, tegen aanvaardbare kosten én met inzicht in de resultaten. De patiënt wil immers snel en goed geholpen worden. Ook bij het optimaliseren van logistieke processen in de zorg hebben kwaliteit en de patiënt journey steeds meer focus gekregen. Maar wat betekent dit concreet voor uw organisatie? Wat zijn de laatste ontwikkelingen? En waar liggen de quick-wins die u direct in uw organisatie kunt toepassen?
Tijdens het Skipr Event Logistieke Procesinnovatie delen diverse experts van binnen en buiten de zorg hun kennis over de laatste ontwikkelingen over verbeteringen van logistieke processen. Denk hierbij aan het optimaliseren van service, kwaliteit en afstemming van activiteiten binnen het zorgproces. Maar ook heel concreet aan het verkorten van wacht- en doorlooptijden en het verminderen van (controle) consulten en heropnames.
Leerdoelen:
Dit congres is bedoeld voor professionals in de zorg; o.a. directeuren en managers, afdelingshoofden, operationeel managers, lijnmanagers, kwaliteitsmanagers, algemeen directeuren, raad van bestuur, raad van toezicht, ICT managers, data scientists/analysten, informatiemanagers, business analists, medisch specialisten, juridisch medewerkers, adviseurs.