Let op! Inschrijvingstermijn is verstreken.
In de opleiding vergroot u uw kennis en kunde als leider in evidence-based kwaliteitsverbetering en versterkt u uw veranderkracht en multidisciplinaire samenwerking in het team. Op die manier kunt u niet alleen succesvol kwaliteitsprojecten initiëren, begeleiden en uitvoeren, maar ook een sterke bijdrage leveren aan de verspreiding van kwaliteitsverbetering op de werkvloer. Dit betekent dat u na de opleiding tot het volgende in staat bent:
- In een multi-professioneel team een visie te formuleren over kwaliteit van zorg (niveau I en II 1).
- Kritieke situaties, risico’s of knelpunten in zorg tijdig te signaleren en hierop adequaat te reageren (niveau I en II).
- Veranderingen, ontwikkelingen en knelpunten in zorg in de ‘buitenwereld’ te signaleren (II en III) en te vertalen naar de eigen werkpraktijk (niveau I en II).
- Een leidende rol te vervullen in het vergroten van het eigenaarschap en de lerende cultuur voor het verlenen van kwalitatief goede zorg onder collega’s (niveau I en II).
- In een multi-professionele coalitie een evidence based en experience based kwaliteitsverbeterplan te ontwikkelen, implementeren en evalueren (niveau I, II en III).
- Kwaliteitsverbeterkennis en –toepassingen te benutten, te ontwikkelen en hierover op een wetenschappelijk verantwoorde wijze verslag te leggen (niveau I, II en III)
- Als een ‘reflective practitioner’ uw eigen professionaliteit en die van anderen verder te ontwikkelen (niveau I en II).
Deze accreditatieaanvraag gaat over het 1e jaar van deze masteropleiding, cohort 3. (Lesjaar 2018/2019)