MENU
Advertentie
Advertentie
tijdsduur
Dag
organisatie
Springer Media (BSL & Springer Healthcare)
kosten
basistarief
€ 422,29
extra prijsinformatie
informatie
gebied:
Somatiek, Overig
categorie(ën):
Effectiviteit en efficiency, Samenwerking
ICPC:
A
sponsoring
Onbekend
accreditatie
accreditatie
6
punten
locatie
De Doelen
Schouwburgplein 50
3012 CL Rotterdam
☎ +3110 217 17 35
overig
07
Jun
2018
Skipr-congres - Open Armen
Deze bijeenkomst is reeds geweest
Wilt u toekomstige nascholingen vinden:
Op het gebied van:
'Effectiviteit en efficiency' of 'Samenwerking'
Van aanbieder:
Springer Media (BSL & Springer Healthcare)
In de omgeving:
Rotterdam

Echte aandacht voor de klant - Veel organisaties in de zorg zijn bezig met onderwerpen als 'de patiënt centraal', klantbeleving, gastvrijheid, verwachtingsmanagement, de klantreis, de patiënt journey, CEM, klantgerichtheid en klantgeluk...

Kortom: échte aandacht voor de klant!

Hoe krijgt u het als organisatie nou echt voor elkaar dat het verhaal en de verwachtingen van uw patiënten ook de aandacht krijgen die het verdient? Hoe zorgt u dat uw patiënten hun ervaringen met u delen in plaats van met anderen. En dat u hiervan kunt leren en continue verbeteren binnen uw ziekenhuis of praktijk?

Patiëntgericht leiderschap ligt hieraan ten grondslag. Een patiëntgerichte leider heeft een duidelijke visie op het te behalen doel, toont eigenaarschap en neemt anderen mee in zijn of haar avontuur. Dit over leiderschap, niet over leiding geven.

Door een gerichte focus op het cultiveren van patiëntgericht leiderschap kunt u toegevoegde waarde creëren, klanttevredenheid en loyaliteit vergroten en tevens de tevredenheid van uw medewerkers verhogen.

Kom naar het congres en laat u inspireren

  • Hoe gaat u van denken voor uw klant naar denken met uw klant om zo uw zorgverlening te optimaliseren?
  • Hoe kunt u bij uw medewerkers de juiste skill-set ontwikkelen en borgen?
  • Hoe zorgt u voor de cultuurverandering bij uw medewerkers?
  • Welke rol speelt management (leading) en leiderschap (leadership) hierbij?
  • En welke vormen van aandacht mogen uw patiënten (klanten) van u verwachten?
Hebt u suggesties voor het verbeteren van deze pagina of algemene op- of aanmerkingen met betrekking tot onze website? Laat het ons hier weten!