Leadership developmenttraining - Visie en klantgericht leiderschap
Deel 1 - Aan de hand van toegepaste breinkennis leren de deelnemers het doel van visie en missie, en ontwikkelen zij volgens een stappenplan de visie en missie voor hun afdeling.
Leerdoelen:
- Inzicht in de werking van het brein wat betreft de functie en de effecten voor het weken met een visie en missie.
- Het ontwikkelen van een korte, krachtige visie volgens een brein-stappenplan.
- Het ontwikkelen van een heldere, praktische missie volgens de brein missie principes.
Deel 2 - De deelnemers leren wat de uitdagingen en succesfactoren zijn voor het ontwikkelen en borgen van klantgerichtheid binnen de organisatie. Gebaseerd op de visie en missie zoals opgesteld in deel 1.
Leerdoelen:
- Inzicht in de vertaling van visie naar de praktijk.
- Inzicht in ontwikkelen en borgen van klantgerichtheid.
- Kennis maken met de zes sleutels van gastvrijheid.
- Leren hoe medewerkers intrinsiek te stimuleren.
- Ontdekken van tools om gastvrijheid te versterken.
- Ontwikkelen van een one-page-plan voor het ontwikkelen en borgen van klantgerichtheid binnen eigen afdeling.