MENU
Advertentie
Advertentie
tijdsduur
Dagdeel
organisatie
Talmor
kosten
basistarief
Onbekend
extra prijsinformatie
informatie
gebied:
Overig
categorie(ën):
Communicatietechniek
ICPC:
A
sponsoring
Onbekend
accreditatie
accreditatie
4
punten
locatie
Noordkop
Den Helder
overig
10
Nov
2017
TALMOR DISC Training Communicatiestijlen
Deze bijeenkomst is reeds geweest
Wilt u toekomstige nascholingen vinden:
Op het gebied van:
'Communicatietechniek'
Van aanbieder:
Talmor
In de omgeving:
Den Helder

Communicatiestijlen zijn zo oud dat je al onderdeel waren van de leer van Hippocrates. Later heeft de bekende psychiater Carl Jung de communicatiestijlen verder uitgediept en geïntroduceerd in de psychologie. Nu worden ze zowel in de zorg als in het zakenleven veelvuldig gebruikt.

Na deze training kun je je kennis van de DISC communicatiestijlen bijvoorbeeld inzetten tijdens het voeren van gesprekken onder tijdsdruk of bij het voeren van gesprekken met klanten of collega’s die eisen stellen of weerstand bieden. In situaties onder spanning of druk waarbij er soms geen tijd is voor het kweken van begrip, of bij terugkerende ergernissen of stagnaties in de communicatie komt kennis van de DISC communicatiestijlen goed van pas.

Met onze DISC communicatiestijlen training bieden we jou en je collega’s een dag vol kennis, inzichten, leren van en met elkaar, met veel praktische oefening. Alles wat je leert is direct toepasbaar in je werk én privéleven. Gedurende de dag is er volop ruimte voor eigen inbreng en bieden we persoonlijke begeleiding. De training is praktisch, licht en actief en is gebaseerd op de DISC factor methode. Onze trainers zijn gecertificeerde DISC trainers.

Als deelnemer:

  • heb je na afloop van de training kennis van de communicatiestijlen vanuit het DISC model,
  • ken je alle ins en outs van jouw eigen communicatiestijl,
  • leer je over de communicatiestijl van de personen waar je het meeste mee samenwerkt,
  • heb je inzicht in het feit dat de oorzaak van veel conflicten te vinden is in de communicatiestijlen en weet je hoe je dit kunt voorkomen,
  • heb je geoefend met het aanpassen aan de communicatiestijl van een ander,
  • kun je non-verbale communicatie beter interpreteren,
  • en heb je geleerd over het geven van feedback in de juiste communicatiestijl, en daar ook mee geoefend.
Hebt u suggesties voor het verbeteren van deze pagina of algemene op- of aanmerkingen met betrekking tot onze website? Laat het ons hier weten!