Na afloop van deze werkgroep:
- Bent u bekend met de basisfunctionaliteit van het auteurpakket MasterPRO
- Weet u of en hoe u MasterPRO kunt gebruiken in uw onderwijs
- Bent u bekend met de mogelijkheden van MasterPRO, waaronder het maken van verschillende soorten vragen, het toevoegen van afbeeldingen en het opmaken van pagina's
Deelnemer deelt ervaringen en komt tot nieuwe inzichten omtrent het college- / lesgeven aan lastige groepen.
Kennismaken en interactief deelnemen aan een multidisciplinaire teamtraining waarbij de nadruk ligt op het geven van feedback aan de spelers.
Na afloop van de workshop hebben de deelnemers een eenvoudig theoretisch kader voor het gebruik van een audience response systeem in het onderwijs, en hebben ze geleerd om zelf een interactieve presentatie te maken met TurningPoint. Daarnaast maken de deelnemers kennis met Responseware waarmee het stemmen ook via de personal devices van de student kan in plaats van met de stemkastjes.
Na afloop van de workshop:
- Bent u bekend met een model voor het geven van feedback
- Weet u hoe u de boodschap moet brengen om deze zo goed mogelijk aan te laten komen
- Kent u uw valkuilen bij het feedbackgesprek
Na de workshop kan de deelnemer:
- Onprofessioneel gedrag van een AIOS herkennen
- Benoemen/concretiseren waar het onPG hem in zit m.b.v. bedenken wat er onder de waterlijn zit
- Constructief feedback geven op (on)professioneel gedrag bespreken
Kunnen benoemen wat Blended Learning is en
Het zelf ontwikkelen van video en e-learningmateriaal dat bij Blended onderwijs kan worden ingezet
- discussiëren over verschillende aspecten van professioneel gedrag
- inzicht krijgen in de implicaties van handhaving van regels en richtlijnen
- komen tot oordeelvorming over het al dan niet opstellen van een gedragscode
De werkgroep heeft de volgende doelen:
- kennismaken met het platform: “wat kan ik er aan hebben?”
- discussie: wat kan een onderwerpgericht platform toevoegen aan de huidige instituutsplatforms?
- tbv de project-ontwikkelaars: feedback verzamelen t.a.v. de opzet.