MENU
Advertentie
Advertentie
tijdsduur
Dagdeel
organisatie
WDH Rijnland Midden Holland
kosten
basistarief
€ 75
informatie
gebied:
Somatiek
categorie(ën):
Communicatietechniek, Conflictmanagement
ICPC:
A
sponsoring
Onbekend
accreditatie
accreditatie
4
punten
locatie
Gezondheidscentrum Waterlinie
Koningin Máximalaan 30
1421 LC Uithoorn
overig
12
Nov
2015
Hoe krijg ik mijn patiënt zo ver?
Deze bijeenkomst is reeds geweest
Wilt u toekomstige nascholingen vinden:
Op het gebied van:
'Communicatietechniek' of 'Conflictmanagement'
Van aanbieder:
WDH Rijnland Midden Holland
In de omgeving:
Uithoorn

Iedere zorgverlener ergert zich wel eens aan een bepaalde patiënt, voelt zich in het contact machteloos of krijgt het gevoel te worden ‘leeggezogen’ terwijl zichtbaar resultaat uitblijft.

Hanna Biesheuvel, zelfstandig coach en trainer: “In de relatie met de patiënt streeft een zorgverlener naar harmonie: je luistert, vraagt door en adviseert naar beste weten. Maar met sommige patiënten wil het soms niet boteren of zijn er meningsverschillen die uit de hand lopen. Gevolg is dat de patiënt uw advies niet opvolgt en u gefrustreerd achterlaat”.

In de training worden handvatten aangereikt hoe hier mee om te gaan. Er is niet alleen aandacht voor de gedrags- en communicatiestijl van de patiënt, maar ook voor die van de zorgverlener.

Hebt u suggesties voor het verbeteren van deze pagina of algemene op- of aanmerkingen met betrekking tot onze website? Laat het ons hier weten!