Kennis van het aanbod van coschappen en uitvoering in diverse ziekenhuizen
Inzicht in mogelijkheden en voorwaarden om tot een gezamenlijk programma te komen
De student/deelnemer kan de kenmerken benoemen van de ‘ideale leraar’
De student/deelnemer kan beargumenteren aan welke competenties de docent/leraar moet voldoen
De student/deelnemer kan beschrijven welke competenties zorgen voor een krachtige leeromgeving en het bevorderen van het leren
Deelnemers kunnen voor-en nadelen formuleren van het opzetten van een multidisciplinair kenniscafé; ze kunnen benoemen wat mogelijke valkuilen zijn bij het opzetten van zo’n kenniscafé
Deelnemers kunnen het verband beschrijven tussen leerdoelen, toetsing en leertaken met behulp van het Constructive Alignment model van Biggs.
Als docent/zorgprofessional beschrijven wat de groeiende kloof tussen technische mogelijkheden en maatschappelijke en financiële haalbaarheid betekent voor het functioneren van de toekomstige zorgprofessionals.
Kan voorbeelden geven hoe dit vertaald kan worden in het huidige onderwijs
Zijn op de hoogte van een praktijkvoorbeeld (ervaring studenten / docenten, aanpak) waarbij studenten elkaar beoordeeld hebben
Hebben kennis genomen van beknopte theoretische achtergronden bij peer assessment op basis van rubrics
Zijn op de hoogte van en hebben mening gevormd over kansen, mogelijkheden en vraagstukken bij invoering van een peer assessment in de (eigen) praktijk