MENU
Advertentie
Advertentie
tijdsduur
Dag
organisatie
Medilex BV
kosten
basistarief
€ 395
studenten
€ 75
extra prijsinformatie
informatie
gebied:
Overig
categorie(ën):
Wet- en regelgeving, Conflictmanagement, Klachten en incidenten
ICPC:
A
sponsoring
Onbekend
accreditatie
accreditatie
5
punten
locatie
NH Hotel Amersfoort
Stationsstraat 75
3811 MH Amersfoort
☎ +3133 4221 200
overig
26
Mei
2015
De ontevreden patiënt
Deze bijeenkomst is reeds geweest
Wilt u toekomstige nascholingen vinden:
Op het gebied van:
'Wet- en regelgeving', 'Conflictmanagement' of 'Klachten en incidenten'
Van aanbieder:
Medilex BV
In de omgeving:
Amersfoort

Studiedag over het omgaan met ontevreden patiënten en (het voorkomen van) klacht- en tuchtprocedures in de gezondheidszorg.

Na het volgen van deze nascholing:

  • De arts weet professioneel om te gaan met klagende patiënten en weet wat te doen om een klacht- of tuchtprocedure te voorkomen.
  • De arts is op de hoogte van de achtergrond en werking van de klacht- en tuchtprocedures.
  • De arts weet wat hij of zij wel en niet moet doen als het toch tot een formele procedure komt.
  • De arts is op de hoogte van de werkwijze van het OM in medische zaken en wat in een dergelijk geval rechten en plichten van hulpverleners zijn.
Hebt u suggesties voor het verbeteren van deze pagina of algemene op- of aanmerkingen met betrekking tot onze website? Laat het ons hier weten!