![]() |
Hoe kun je omgaan met veel eisende patiënten?
Heeft u last van patiënten die elke keer aan de balie komen ’klagen’met telkens een ander verhaal? En dat u dan toch weer meer doet voor deze patiënt, terwijl u zich had voorgenomen om u niet voor zijn karretje te laten spannen?
Zet u iemand wel eens tussen het spreekuur terwijl het eigenlijk vol is? Alleen om niet weer met de patiënt in conflict te komen?
Durft u niet tegen de patiënten te zeggen dat u nu geen tijd voor hun heeft of dat u nu niets voor hun kunt doen? En zou u dit toch graag meer willen doen, met behoud van de prettige relatie.
Dan is deze cursus voor jou bedoeld.
Na afloop van deze cursus kunt u:
Vorm van de workshop
Het betreft een interactieve workshop met een kleine groep, met zowel theorie,filmpjes als oefeningen. Voorafgaand aan de cursus ontvangt u een intakeformulier per mail waarin u wordt gevraagd een aantal lastige moeilijke situaties te verwoorden. Naar aanleiding van uw intake worden aan u persoonlijke tips en tools gegeven.