MENU
Advertentie
Advertentie
tijdsduur
Dagdeel
organisatie
Albert Schweitzer ziekenhuis - Academie
kosten
basistarief
Gratis
informatie
gebied:
Somatiek
ICPC:
A
sponsoring
Onbekend
accreditatie
accreditatie
2
punten
locatie
Albert Schweitzer Ziekenhuis - locatie Dordwijk
Albert Schweitzerplaats 25
3318 AT Dordrecht
☎ +3178 6541 111
overig
05
Jun
2014
K.016 Opleidingssymposium - Opleiden in het Albert Schweitzer Ziekenhuis, Hoera !
Deze bijeenkomst is reeds geweest
Wilt u toekomstige nascholingen vinden:
Van aanbieder:
Albert Schweitzer ziekenhuis - Academie
In de omgeving:
Dordrecht

Het stelen van leerdoelen is belangrijk voor arts-assistenten, co-assistenten en hun begeleiders. Het formuleren van en goed leerdoel dwingt tot reflectie,  en het dwingt tot nadenken en onder woorden te brengen waar nog aan gewerkt moet worden. Daarvoor is het belangrijk dat je inzicht hebt in wat goed gaat en wat beter kan. Niet alleen het observeren van de andere coassistenten, arts-assistenten en supervisoren helpt daarbij, maar ook het gesprek hierover aangaan is een belangrijk middel. Het geven en ontvangen van feedback is een middel dat dit gesprek op gang kan brengen. Hoe doe je dat? Wat doe je als arts-assistent als jouw supervisor te vaag is met  de feedback? Wat doe je als supervisor als je merkt dat de feedback op weerstand stuit? Met behulp van casuïstiek, en onderbouwing van de literatuur over goal-setting en feedback, wordt aangegeven hoe de lerenden en de supervisor gezamenlijk aan dit onderdeel van de CanMEDS-competentie Scholar kunnen werken.

Hebt u suggesties voor het verbeteren van deze pagina of algemene op- of aanmerkingen met betrekking tot onze website? Laat het ons hier weten!